Політика повернення товарів

1) Категорії товарів, які можна/не можна повернути

Під час передачі придбаного товару покупцю останній перевіряє відповідність товару умовам замовлення. Дві умови, за якими покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:

Якщо товар відповідає заявленому виробником якості.
Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але чомусь не влаштовує покупця.

Поверненню та обміну підлягають усі категорії товарів, які представлені в інтернет-магазині «silvero.com.ua».

2) Строки, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості;

Якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробника, він має повне право вимагати від співробітника інтернет-магазину «silvero.com.ua» його заміну або повернення своїх грошей.

Явними недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар неможливо використовувати за призначенням.

Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза спеціальною комісією (узгодженою з покупцем), у процесі якої перевірятиметься дотримання умов експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертизу можна організувати протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки.

Якщо експертиза покаже, що недоліки, які виникли після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов використання товару споживачем, збереження чи перевезенні, то споживач зобов'язаний буде оплатити цю експертизу власним коштом.

Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити вчасно, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий самий товар, обраний ним, відповідно до перегляду ціни та повернення грошей, якщо в цьому виникне потреба.

Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар з такими ж характеристиками, що змінився в ціні, перерахунок вартості не роблять.

Якщо заміна товару виробляється товар, відповідний якості іншого коїться з іншими характеристиками, то перерахунок вартості бракованого товару у разі підвищення його вартості відбувається з його ціни під час обміну, а разі зниження ціни – з його вартості у день купівлі.

Прохання покупців щодо повернення грошей задовольняються того дня, коли вони були пред'явлені, а у разі відсутності можливості повернути гроші – у період семи днів. Якщо під час розрахунку з'ясовується, що ціна товару зросла, то розрахунок виробляється на даний момент пред'явлених вимог, а випадках зниження – на даний момент покупки.

3) Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості;

Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9, покупець може протягом 14 днів з моменту передачі товару покупцю поміняти товар на такий точно:

  • якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром чи формами.
    не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводське пакування, пломби та документи.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:

купити будь-який інший товар,
отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
змінити товар на такий же при першому ж його надходженні у продаж.

Ви можете домогтися заміни товару або повернення грошей, тільки якщо дотримуватиметеся всіх умов.

Але є причини, через які Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші:

  1. з дня придбання товару, який не має недоліків, пройшло більше 14 днів з моменту передачі товару покупцю.
  2. товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару та є якісь дефекти, що виникли з вини покупця
  3. під час перевірки якості товару виявили факти, що свідчать про спробу використання, ремонту товару.
  4. відсутність документа, що підтверджує покупку товару, гарантійного талону або повної комплектації товару

Також варто звернути увагу на те, що згідно з п.3 ст.4 Закону України "Про захист прав споживача" покупець зобов'язаний:

  1. Перед тим як використовувати товар потрібно вивчити правила експлуатації товару.
    у випадках, коли не зрозумілі умови використання купленого товару, споживачеві слід
  2. звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої особи, зазначеної в документах, що виконує дані функції
  3. використовувати товар за призначенням та не порушувати умов експлуатації, зазначених у документах виробника чи продавця.
  4. щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватись заходів безпеки, зазначених у документах виробника або у разі відсутності їх, дотримуватись загальноприйнятих заходів безпеки під час експлуатації товарів цієї категорії

4) Терміни та умови повернення коштів.

Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар у день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на купівлю товару, і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у разі відсутності можливості повернути всю суму – протягом семи робочих днів і не на день пізніше.

Вимоги споживача розглядатимуться лише після пред'явлення товарного чека, що підтверджує купівлю, збереження повної комплектації товару, наявність упаковки від виробника. У разі, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт прийому-передачі товару. В акті мають бути зазначені «суттєві недоліки» придбаного товару.

Спосіб повернення грошей: готівкою до рук покупцю або безготівковим способом, на розрахунковий рахунок покупця.

Транспортні витрати на повернення товару

  • належної якості здійснюється з допомогою покупця;
  • неналежної якості за рахунок продавця.

5) Методи оплати.

Оплата товарів фізичними особами. Розрахунок за товар та оплата доставки (за потреби) здійснюється в момент передачі замовлення за місцем отримання товару за готівку.

Також при оформленні замовлення покупець може оплатити товар будь-яким із запропонованих йому на сайті способів безготівкової оплати. Безготівкова оплата товарів юридичними особами та іншими СПД. Розрахунок провадиться за рахунком-фактурою. Після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок виконується формування посилки відповідно до сплаченої накладної.

Також при оформленні замовлення покупець юридична особа може оплатити товар будь-яким із запропонованих йому на сайті способів безготівкової оплати.

icon_viber Viber icon_email Email icon_callback Tel icon_teleg Telegram Інстаграм